lördag 6 april 2013

Fight in the night!!


Att vara arg och sur slår många andra känslor.
                             Jag är arg ungefär alltid och tycker om när andra ser arga ut. Särskilt på bild!


 Ibland gillar jag saker bara för att andra tycker att det är fult/äckligt, t.ex:
Dr. peppers
Snus
Svinkorta luggar
Detta gör mig kanske till en jobbig, obstinat person, men jag bryr mig inte för jag är 18!!! Och då är det meningen att en ska vara så!!



 En annan sak som jag tycker att det är meningen att en ska göra som 18-åring är att dricka rödvin och prata anarki med sin finaste vän, vilket jag gjorde igår.
När en är ung är det meningen att en ska vara ARG! Men vad händer sen?? Jag vill aldrig sluta brinna!!  Jag fruktar inte att bli gammal, men jag vill aldrig anse min tid vara över.

Detta är manifestet för 2013: (mitt nyårslöfte alltså)
Våga vara motsatt. syns, lev ut, var en outsider! Skrik och fightas, tro på saker, var snäll mot de som förtjänar det, festa mer, bli kär, var modigare, ha ett självförtroende, testa allt, prata med folk överallt som du inte känner, bjud in dig själv till nya personer, som sagt våga allt! (se till att få allt gjort) lyssna på ny musik, bränn staden.

Måste förövigt ha en tröja med följande tryck:
HYBRIS.

1 kommentar: