söndag 10 mars 2013

Lista

Hur har din dag varit?
Så seg som en söndag brukar vara. 

Vilket är ditt största beroende?
Kaffe och socker.


Vad gör du när ingen annan ser?

Är snyggare och coolare än någonsin samtidigt som  jag tänker: Varför ser ingen mig nu då?!?!?

Finns det något helt vanligt en gör som du tycker är ovanligt roligt?
Att borsta tänderna och annan allmän tandhygien.

Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?
Bipoläritet skulle jag tro för jag växlar så snabbt mellan att vara superglad och så nästa dag helt förstörd och ångestfylld. Oftast befinner jag mig väl dock någonstans mittemellan i ett stadium av absurd trötthet.

Vad beställer du på krogen?
Jag brukar köpa det som är billigast för kvällen för jag är en snåli,s men inte cider!!

Vilken är din största skräck?
Klassisk klyscha men att jag ska fastna här och inte kunna gå vidare, att jag inte kommer på någonting jag vill, att jag inte hittar några drömmar att följa. 

Hur gör man för att ragga på dig?
Säga mitt namn, viska i mitt öra, säga att jag luktar gott. Inte ta sig själv för seriöst och bara babbla på om sig själv för det tycker jag är så  himla oattraktivt. 

Vad har du funderat över på sistone?

Hur färdig jag är med gymnasiet, men ändå har högar med skolarbete kvar.

Vad var det konstigaste som hände i helgen?

När jag hittade både bal och studentklänning för 100 kr/st på Americana i Oxelösund. 

När skäms du?
När jag är sådär kladdigt glad och överdrivet jobbig.

Berätta om en minnesvärd bakfylla du haft?
En solig vårsöndag sitter jag på en buss med endast en annan passagerare och spyr i en tygpåse. Inte så supercharmigt kanske, men kvällen innan var trevlig. 

Vem är den mest kända människa du talat med?
Typ Jonas Sjöstedt, haha eller Kristian Anttila.

Vilket uttryck använder du lite för ofta?
Asbra, skitcoolt, strålande. 

Vilket är ditt vanligaste vardagsproblem?
Att inte orka plugga.

Vad gör du när du är ledsen?
Gråter och har panik, äter och går och lägger mig. För att det ska gå över brukar jag skriva listor över saker som får mig att må bra och försöka göra de sakerna. 

Om du bara fick ha på dig en sak för resten av ditt liv, vad skulle det då vara?
Någon glittrig tröja, svart kjol, helsvarta strumpbyxor, dr. Martens, kvinnosymbol-pin. 

Har du någon gång slagit någon?

Örfilade lite folk när jag gick i mellanstadiet och vill av någon anledning alltid slåss med sviniga män på fyllan.

Vad ser du fram emot just nu?

Revolutionen, alla gånger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar